Komunikacja wewnętrzna w firmie

Róbmy swoje❗ Komunikacja wewnętrzna jest przereklamowana. Niech każdy dział realizuje własne cele, wszyscy będą zadowoleni i zadania wykonane..

💡„𝖪𝗈𝗆𝗎𝗇𝗂𝗄𝖺𝖼𝗃𝖺 𝗉𝗋𝖺𝖼𝗎𝗃𝖾 𝖽𝗅𝖺, 𝗄𝗍ó𝗋𝗓𝗒 𝗇𝖺𝖽 𝗇𝗂ą 𝗉𝗋𝖺𝖼𝗎𝗃ą” cz. II

Brak przemyślanego komunikowania się wewnątrz firmy niejednokrotnie powoduje pożary, które ktoś później musi gasić. Ogień spala, zatem po jego unicestwieniu nie zaczynamy z tego samego miejsca, a robimy krok w tył.

Zjawisko jest na tyle popularne, że określenie „silosy” na dobre zagościło w terminologii biznesowej.

Od czego więc zacząć ❓
✔️otworzyć się na zmiany i określić cele do osiągnięcia
✔️przeprowadzić badania na wszystkich szczeblach organizacji
✔️dobrać odpowiednie dla firmy narzędzia komunikacyjne
✔️wdrożyć je i stosować
✔️nadal badać → audyt

Efektywna komunikacja wewnętrzna to nie tylko przekazywanie informacji. To również 𝓽𝔀𝓸𝓻𝔃𝓮𝓷𝓲𝓮 𝓪𝓽𝓶𝓸𝓼𝓯𝓮𝓻𝔂 𝔃𝓪𝓾𝓯𝓪𝓷𝓲𝓪 i 𝓸𝓽𝔀𝓪𝓻𝓽𝓮𝓳 𝓴𝓸𝓶𝓾𝓷𝓲𝓴𝓪𝓬𝓳𝓲 w firmie. Kadra powinna czuć się swobodnie w dzieleniu się swoimi pomysłami i uwagami. To daje przestrzeń dla kreatywności, innowacyjności i współpracy🤝

Jakie korzyści daje wprowadzenie komunikacji wewnętrznej ❓
➡️szybkie reagowanie na zmiany na rynku → zwiększenie efektywności i konkurencyjności
➡️lojalność kardy i przeciwdziałanie jej rotacji
➡️budowanie pozytywnego wizerunku firmy → zadowoleni pracownicy są jej pierwszymi ambasadorami

Komunikacja między działami jako kluczowa kompetencja dla ich organizacji pojawiła się w opiniach 51% ekspertów HR w 2019 r.

Scroll to Top