Czy System Identyfikacji Wizualnej jest firmom potrzebny, pomocny, a może zupełnie zbędny ❓
Kto nie zna marki McDonald’s ❓ Ręka do góry❕🖐️
Chyba wszyscy ją znamy.
Dlaczego?
Gdziekolwiek na świecie znajdziemy się w McDonaldzie, czujemy się w zasadzie tak samo:
👉🏻 Bary urządzone są w ten sam sposób
👉🏻 Wszędzie widnieją takie same szyldy
👉🏻 Uśmiechnięta obsługa ubrana jest zgodnie z firmowym dres code’m
Czy rozpoznawalność McDonalda ma wpływ na zainteresowanie Klientów oraz zwiększenie sprzedaży, a w konsekwencji zysków firmy ❓ No jasne, że ma ❗
Wśród 10 najcenniejszych marek na świecie znajdują się Apple, Amazon, Google, Microsoft, Walmart, Samsung Group, Facebook, ISBS, Huawei, Verizon.
𝖶𝖺𝗋𝗍𝗈ść 𝗆𝖺𝗋𝗄𝗂 𝖠𝗉𝗉𝗅𝖾, 𝖻ę𝖽ą𝖼𝖾𝗃 𝗇𝖺 𝗌𝗓𝖼𝗓𝗒𝖼𝗂𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗍𝗒𝗌𝗍𝗒𝗄 𝗐 𝟤𝟢𝟤𝟤 r., 𝗓𝗈𝗌𝗍𝖺ł𝖺 𝗐𝗒𝖼𝖾𝗇𝗂𝗈𝗇𝖺 𝗇𝖺 𝗈𝗄𝗈ł𝗈 𝟥𝟧𝟧, 𝟣 𝗆𝗂𝗅𝗂𝖺𝗋𝖽𝖺 𝖽𝗈𝗅𝖺𝗋ó𝗐 𝖺𝗆𝖾𝗋𝗒𝗄𝖺ń𝗌𝗄𝗂𝖼𝗁.
Dobrze komunikowana marka jawi się w oczach konsumentów jako obietnica jakości, zarówno firmy, jak i jej produktów. Co za tym idzie, jej produkty/usługi są pożądanymi na rynku konsumenckim. Klienci chętniej kupują produkty znanych marek.
Dobrze przygotowany 𝐒𝐲𝐬𝐭𝐞𝐦 𝐈𝐝𝐞𝐧𝐭𝐲𝐟𝐢𝐤𝐚𝐜𝐣𝐢 𝐖𝐢𝐳𝐮𝐚𝐥𝐧𝐞𝐣 wspiera działania zmierzające do czytelnej i spójnej identyfikacji rynkowej oraz wyróżnia ją na tle marek konkurencyjnych.