O mnie

Mówię o sobie holiMarketer, ponieważ bliska mi jest holistyczna koncepcja marketingu uwzględniająca wszystkie części firmy jako jedną całość. 

Opiera się ona na założeniu, że całość jest większa niż suma jej części. W związku z tym istnieje wspólny cel dla wszystkich działań związanych z biznesem. 

Dzięki temu każda osoba w każdym dziale, od sprzedaży, przez operacje, HR, marketing, obsługę klienta i inne, pracuje na rzecz jednego wspólnego celu.

Od 20 lat działam w obszarach marketingu powiązanego ze sprzedażą, budowaniem świadomości marek i public relations.
Doświadczenie zdobywałam w firmach sektora prywatnego oraz w samorządzie realizując takie działania jak:

  • Kampanie digitalowe
  • Prowadzenie social mediów
  • Kompleksowa organizacja:
    • tematycznych eventów budujących świadomość marek:
      • kulturalnych
      • historycznych
      • promujących obcowanie z naturą i zdrowy tryb życia
      • kultywujących tradycje
      • promocyjnych
    • konferencji prasowych oraz tematycznych
    • promocyjnych stoisk wystawienniczych
  • Kreowanie wizerunku firm i osób
  • Tworzenie oferty produktowej, budowa nowych produktów i wprowadzanie na rynek
  • Certyfikowanie obiektów i usług
  • Planowanie i realizacja materiałów informacyjnych i promocyjnych (ulotek, broszur, plakatów, gadżetów itp.)
  • Pozyskiwanie partnerów
  • Obsługa klienta / szkolenia z obsługi klienta

Chcesz dowiedzieć się o mnie więcej?

Scroll to Top