Mówię o sobie holiMarketer, ponieważ bliska mi jest holistyczna koncepcja marketingu uwzględniająca wszystkie części firmy jako jedną całość.
Opiera się ona na założeniu, że całość jest większa niż suma jej części. W związku z tym istnieje wspólny cel dla wszystkich działań związanych z biznesem.
Dzięki temu każda osoba w każdym dziale, od sprzedaży, przez operacje, HR, marketing, obsługę klienta i inne, pracuje na rzecz jednego wspólnego celu.
Od 20 lat działam w obszarach marketingu powiązanego ze sprzedażą, budowaniem świadomości marek i public relations.
Doświadczenie zdobywałam w firmach sektora prywatnego oraz w samorządzie realizując takie działania jak:
- Kampanie digitalowe
- Prowadzenie social mediów
- Kompleksowa organizacja:
- tematycznych eventów budujących świadomość marek:
- kulturalnych
- historycznych
- promujących obcowanie z naturą i zdrowy tryb życia
- kultywujących tradycje
- promocyjnych
- konferencji prasowych oraz tematycznych
- promocyjnych stoisk wystawienniczych
- tematycznych eventów budujących świadomość marek:
- Kreowanie wizerunku firm i osób
- Tworzenie oferty produktowej, budowa nowych produktów i wprowadzanie na rynek
- Certyfikowanie obiektów i usług
- Planowanie i realizacja materiałów informacyjnych i promocyjnych (ulotek, broszur, plakatów, gadżetów itp.)
- Pozyskiwanie partnerów
- Obsługa klienta / szkolenia z obsługi klienta
Chcesz dowiedzieć się o mnie więcej?