Laptop telefon social media

Jak wykorzystać media społecznościowe do zwiększenia świadomości marki?

Media społecznościowe są popularnym narzędziem do budowania świadomości marki. Aby jednak efektywnie dotrzeć do potencjalnych klientów, najpierw musisz zidentyfikować Twoją grupę odbiorców. Każda platforma ma swoje unikalne cechy i użytkowników. Facebook, Instagram, LinkedIn czy YouTube dają wiele możliwości dotarcia do klientów, dlatego warto wiedzieć, czym się charakteryzują. Ważne jest też, aby wybrać te, które najlepiej […]

Jak wykorzystać media społecznościowe do zwiększenia świadomości marki? Czytaj więcej »

zdjęcie poglądowe

Budowanie świadomości marki: jak działać, aby osiągnąć sukces?

Budowanie świadomości marki jest niezwykle ważnym aspektem prowadzenia biznesu. Niestety często pomijanym na rzecz bezpośrednich działań sprzedażowych. Dlaczego tak właściwie warto inwestować czas i wysiłek w ten etap sprzedaży? Jak się do tego zabrać i na jakie działania postawić? Przyjrzyjmy się temu bliżej. Rozpoczynając budowanie świadomości marki, kluczowe jest zrozumienie samego pojęcia. Świadomość marki to

Budowanie świadomości marki: jak działać, aby osiągnąć sukces? Czytaj więcej »

Jaki związek z biznesem ma osobowość?

Teorii osobowości jest wiele. Pracowali nad nią m.in. Freud, Adler, Jung, Sullivan, Horney i wielu innych badaczy. 𝖭𝗂𝖾𝗆𝗇𝗂𝖾𝗃 𝗃𝖾𝖽𝗇𝖺𝗄 𝗈𝗌𝗈𝖻𝗈𝗐𝗈ść 𝗍𝗈 𝗓𝖻𝗂ó𝗋 𝖼𝖾𝖼𝗁 𝖼𝗁𝖺𝗋𝖺𝗄𝗍𝖾𝗋𝗒𝗌𝗍𝗒𝖼𝗓𝗇𝗒𝖼𝗁 𝖽𝗅𝖺 𝖽𝖺𝗇𝖾𝗃 𝗃𝖾𝖽𝗇𝗈𝗌𝗍𝗄𝗂, 𝗍𝖾𝗀𝗈, 𝖼𝗈 𝗃ą 𝗐𝗒𝗋óż𝗇𝗂𝖺 𝗂 𝗐 𝗃𝖺𝗄𝗂 𝗌𝗉𝗈𝗌ó𝖻 𝗐𝖼𝗁𝗈𝖽𝗓𝗂 𝗈𝗇𝖺 𝗐 𝗂𝗇𝗍𝖾𝗋𝖺𝗄𝖼𝗃ę z 𝗈𝗍𝗈𝖼𝗓𝖾𝗇𝗂𝖾𝗆. W zasadzie wszyscy to wiemy, tym bardziej, że typy osobowości są w ostatnim czasie intensywnie

Jaki związek z biznesem ma osobowość? Czytaj więcej »

Starbucs

Strategie budowania więzi między marką a klientami

🟡 Czy marka może stać się częścią życia klientów tak, jak ich ulubione filmy czy zespoły muzyczne?🟡 Czy emocjonalne połączenie z marką jest możliwe?🟡 Jakie strategie możemy zastosować, by to osiągnąć? Na współczesnym rynku rywalizacji, nie wystarczy tylko dostarczać produkty i usługi. Powinniśmy przyciągnąć uwagę klientów w sposób, który wywoła w nich silne emocje i

Strategie budowania więzi między marką a klientami Czytaj więcej »

Kierunkowskaz: truth, reality, lies

Autentyczność w budowaniu marki

Budowanie osobowości marki stało się nieodłącznym elementem strategii biznesowych. Pytanie brzmi: czy można zbudować markę BEZ autentyczności? Autentyczność – naturalność jest jednym z kluczowych czynników w procesie tworzenia i kształtowania tożsamości i osobowości marki. W dzisiejszym, zatłoczonym wirtualnym świecie, bardziej niż kiedykolwiek. Mamy social media, newsy i w ogóle cały Internet. Konsumentom jest łatwo ocenić, czy

Autentyczność w budowaniu marki Czytaj więcej »

Teamwork

Kultura organizacyjna a kreowanie marki

Kultura organizacyjna stanowi jeden z kluczowych elementów w kształtowaniu osobowości marki.Kiedy myślimy o marce, często przychodzi nam na myśl logo, produkty czy reklamy. Jednak to, co często umyka naszej uwadze, to fundament, który tkwi właśnie w kulturze organizacyjnej. 𝗞𝘂𝗹𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗼𝗿𝗴𝗮𝗻𝗶𝘇𝗮𝗰𝘆𝗷𝗻𝗮 to nie tylko zestaw wartości i norm, które przewijają się w dokumentach, to DNA każdej

Kultura organizacyjna a kreowanie marki Czytaj więcej »

Marketing holistyczny, czyli komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna

Pierwszymi ambasadorami marki są pracownicy firmy.➡️ Pracownicy, którzy utożsamiają się z firmą mówią o niej dobrze na zewnątrz➡️ Świadoma współpraca wszystkich działów firmy w osiąganiu wspólnych celów potęguje zakładane efekty➡️ Komunikacja zewnętrzna, czyli przejawianie się firmy w rynku, przy zachowaniu ww. elementów jest wiarygodne Przemyślana strategia firmy powinna być podstawą do pracy wszystkich jej działów.Jeżeli, załóżmy,

Marketing holistyczny, czyli komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna Czytaj więcej »

Czy sprzedaż bez marketingu jest możliwa?

Sprzedaż bez wsparcia marketingu jest możliwa, zatem po co wydawać pieniądze na MARKETING❓ Prawda czy fałsz❓ Dziś pytanie z innej strony. Czy marketing w ogóle jest potrzebny❓ Skąd klienci dowiedzą się, że nasze produkty/usługi są dobrej jakości i dlaczego warto wydać na nie pieniądze❓ 👉🏻 Mogą sprawdzić je osobiście:Zakup – testowanie – decyzja o ponownym

Czy sprzedaż bez marketingu jest możliwa? Czytaj więcej »

Co robimy w Internecie?

Globalny wskaźnik eksploracji Internetu wg regionu w lipcu 2022 r. wyniósł 98% dla Europy Północnej, a dla Europy Południowej 88%. Co robimy w Internecie❓ MYW sieci poszukujemy odpowiedzi na nurtujące nas pytania, pracujemy, uczymy się, spędzamy wolny czas, nawiązujemy relacje. Internet jest także miejscem, gdzie lubimy robić zakupy. Kupujemy produkty codziennego użytku, odzież, wyposażenie domów

Co robimy w Internecie? Czytaj więcej »

Komunikacja wewnętrzna w firmie

Róbmy swoje❗ Komunikacja wewnętrzna jest przereklamowana. Niech każdy dział realizuje własne cele, wszyscy będą zadowoleni i zadania wykonane.. 💡„𝖪𝗈𝗆𝗎𝗇𝗂𝗄𝖺𝖼𝗃𝖺 𝗉𝗋𝖺𝖼𝗎𝗃𝖾 𝖽𝗅𝖺, 𝗄𝗍ó𝗋𝗓𝗒 𝗇𝖺𝖽 𝗇𝗂ą 𝗉𝗋𝖺𝖼𝗎𝗃ą” cz. II Brak przemyślanego komunikowania się wewnątrz firmy niejednokrotnie powoduje pożary, które ktoś później musi gasić. Ogień spala, zatem po jego unicestwieniu nie zaczynamy z tego samego miejsca, a robimy

Komunikacja wewnętrzna w firmie Czytaj więcej »

Scroll to Top